joi, 14 iulie 2011

Origini


Sa ne gestionam momentele atat de bine incat sa nu gresim cu absolut nimic,sa fim perfecti,sa nu avem greseli,pe care mai apoi sa le regretam.
Sa vorbim fara metafore s'ar putea?
Asta e planul meu:sa renunt la tot sa traiesc intr'un ev'mediu al meu,sa imi accept conditia de"taran iobag"fara dreptul de a ma revolta sau a plecat macar.Sa accept ca voi muri in spatiul care imi este destinat inca de la nastere.Astfel nu vor mai exista greseli,fiind sub conducerea "boierilor".Traim aici in spatiul fara speranta,aspirati,dorinte,vise.Doar traim!
E destul de multumitor nu?
Doar traim!
Incercam sa ma mint ca ar putea exista posibilitatea de a reusi in folosul meu dar si al altora sa ma inspir din simplul fapt ca traiesc si sa ajung sa VA traiesc.
Oare pana la ce varsta as fi putut trai ca'n film?Oare tu?Cate situati ar fi putut trece cu gandul ca doar eu am vrut sa fie asa.Accept ca asa a fost sa fie!
A fost un"trip"destul de energic...
Nu mai exista un "What if"sau "Another situation"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogroll